En olekkaan kirjottanut tänne blogiin pitkään aikaan:) Vissiin viimeksi joulun aikaan. En ole myöskääm piirtänyt pitkään aikaan mitään, kun ei ole tullut sitä inspistä(inspiraatiota) Sitten mä katselin omaa piirrustus kansiota ja yllätys, yllätys! Löysin jonkun vanhan kuvan ja laitan se nyt tänne näytille.Vitsi kun en osaa laittaa linkkejä tänne>:( Mä oon vaan tämmönen evo :) Nyt piirän semmosta sarjakuvaa ja yllätys, yllätys! Teen sarjakuvan koirista. En mä vissiin osaa muuta piirtääkkään(ei ne koiratkaan mitenkään hienoja ole). En tiiä mitä siitä sarjakuvastakin tulee....uskallanko laittaa sen ees näytille. Siis mun sivuille, jotka ovat tällä hetkellä tauolla/remontissa. Mitäs vielä höpöttäis? Vähänkö The Doors on hyvä bändi! Kuuntelen sitä justiinsa. Myöskin Dirty Licks on hyvä. Se on Lohjalainen bändi:) Vissiin O_o No eipä mulla muuta. Elikkäs moikka!
383145.jpg
Nimi: Dead
Materiaalit: Paint Shop Pro 8
Oma Kommentti: Ei kyl näytä että se istuu. Kuonokin meni päin honkia. Idea on siis, että koira löytää oman hautansa. Mun mielestä ylhäällä oleva teksti on hieno, vaikka onkin vähän epäselvä:) Tommonen siitä tuli vahingossa:)