Elikkäs ystäväni teki minulle 20 hullua kysymystä, kun minä tein sellaiset ensin hänelle:) Ystäväni blogiin pääset tästä. Vastaukset on lihavoitu!

1. Rusetti vai vyö? Vyö, koska sen avulla housut pysyvät jalassa :)

2. Virkkaus vai neulonta? Virkkaus...en keksi perusteita...

3. Onko turhaa käydä koulua? Ei ole *rupeaa selittämään hirveää tietopakettia lapsista, jotka eivät käy koulua....*

4. Kumpi on söpömpää, pinkki vai pompula? Ööh..ehkä pompula..

5. Käytätkö lyhenteitä? En tod. :D

6. Oletko hullu...? Kaipa mä oon...

7. ...na häneen? Kaipa mä oon..Mutta et tiedä kehen *pahisnaurua*

8. Mitä teet, jos kaapissasi on mörköjä? Rupean hysteerisesti itkemään ja pakenen peiton alle! [hehe]

9. Heitteletkö koskaan tavaroita suuttuessasi? Arvaa kuinka paljon..

10. Kumman ottaisit lemmikiksisi, haisunäädän vai piikkisian? Piikkisian! (Piikkisiat Rulez!)

11. Mitä tekisit viimeisenä elinpäivänäsi, jos se olisi tänään? Panisin haisemaan ja nauttisin niistä viimeisistä  tunneista ystävieni ja perheen kanssa. Laittaisin kaikki omistamani rahat hyväntekeväisyyteen vähävaraisille lapsille...

12. Jos sinun olisi pakko käyttää 1000 euroa ostamalla, mitä ostaisit? Varmaankin sen piikkisian...puls 
jotakin muuta hauskaa(Esim. elektroniikkaa, karkkia..)


13. Teetkö WC: ssä koskaan mitään muuta, kuin siellä pitäisi tehdä? Kyllä saatan jäädä lukemaan Harry Potteria sinne moneksi minuutiksi juttujen jälkeen.

14. Mitä keräilet? Kerään muistoja ja myös Harry Potter- ficit ovat suuri keräilyni kohde...

15. Kaadatko pulpetteja huviksesi? En ainakaan muistaakseni....

16. Noloin mokasi? (Joka on pakko kertoa) Okei...Röyhtäisin kerran yhden pojan naamaa päin..

17. Värjäisisitkö hiuksesi vihreiksi vai sinisiksi, jos olisi pakko? Vihreiksi, koska vihreä on yksi lempiväreistäni..Toisaalta sähkönsininen olisi kans hieno:)

18. Löisitkö vetoa jostain ja tietäisit olevasi väärässä? Eihän siinä olisi mitään järkeä...

19. Kumpaa pelaisit, korista vai jalkkista? Jalkkista, koska koripallo on tylsää(johtuu siitä että en ole koriksessa ollenkaan hyvä, tai en osaa sitä ollenkaan)

20. Räjäyttäisitkö auton, jos saisit siitä miljoonan? Tietty! Olen aina halunnutkin kokeilla sitä! *juoksee hakemaan tulitikut ja bensiiniä*

Kiitos Tips!