Ja taas minä(eli Suntsu) höpöttelen täällä omiani. Ei ollut muuta tekemista, niin päätin tulla tänne teitä häiritsemään :D Mites on teillä kesäloma mennyt? Mulla ihan hyvin. Valvotaan myöhään, nukutaan pitkään että sitä rataa ;) Olen kuitenkin aina laittanut herätyksen 10:40. Sen takia, koska tuolloin alkaa kolmoselta salkkareiden uusinnat. Pakkohan nekin on kattoo, vaikka onkin nähnyt ne joskus kauan sitten. Juups, no minä menen tästä. Laitan loppuun vielä tämmoisen jutun, jonka saatte ihan vapaasti kopsata omaan blogiinne tai kotisivuillenne. Löysin sen täältä

- Paras leffa kautta aikojen on... Cry Baby, (kaikki Johnny Depp leffat.)
- Onnennumero on... 8
- Hyödyllinen tietokoneohjelma on... Netti tietty.
- Mukavin paikka on... Koti
- Paras viikonpäivä on... Perjantai
- Ihana vuorokaudenaika on... Iltapäivä ja ilta.
- Paras sarjakuvalehti on... Aku Ankka, vaikka en luekkaan paljoa sarjakuvia...
- Kolme kivaa eläintä on... Koira, kissa, käärme
- Mottoni on... Kun on tyhmä pää, kärsii koko ruumis.
- Suurin ihme koko elämäni aikana on... Se, että olen syntynyt..
- Mukava ilma on...Aurinkoinen ja pilvetön. Älkää pitäkö mua häiriintyneenä, mutta sadepäivät ovat joskus kivoja.
- Elämässä tärkeintä on... Läheiset ja oma elämä..

P.S. http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4&mode=related&search=   Käy kattoo toi! Se on hyvä:D