Ihanaa! Syysloma on alkanut! Sitten saa vain lepäillä ja tehdä kaikkea ihmeellistä :D Lomat on ihania.
Olen muuten ajatellut tehdä toisenkin blogin, omille kirjoituksille(lähinnä ficeille). Jos joku ei tiedä mikä on ficci niin minä voin kertoa:
Ficci, toisin sanoen FanFiction fani-tarinoita jostakin aiheesta (esim. minä kirjoitan Harry Potterista). Eli siis fanit kirjoittavat omia tarinoitaan eri aiheista.
Siinä nyt jotakin :) Jos jäi epäselvää, niin google on kiva apu : D
Olen muuten piirellyt aika ahkerasti, mutta ei niistä mitenkää erikoisia ole tullut. Joistakin on tullut ihan kaameita, mutta joistakin ihan näyttämiskelpoisia. Ja yllätys, yllätys! En ole piirtänyt koiria! Eikö olekkin ihmeellistä? Piirsin tällä kertaa kaksi ihmistä! Ette ikinä arvaa keitä nämä ihmiset ovat! No, muutama ystäväni saattaa tietää, koska minähän puhun näistä melkein koko ajan! Nimittäin Harry ja Draco saivat olla ensimmäiset ihmiset jotka piirsin. En kyllä voi sanoa että tulos olis mitenkään hieno, mutta no..
Tässäpä tämä:
984495.jpg
Nimi: Harry ja Draco
Materiaalit: Lyijykynä ja puuvärit
Päivämäärä: 13.4.2007 (se oli silloin kun minun kiinostus Harry Potter- ficceihin alkoi ja hurahdin Harry/Draco- paritukseen :)
Oma kommentti: Ensimmäinen piiros, johon olen piirtänyt ihmisen!(ja se näkyy...) Hieman sumea, koska otin kuvan Digikameralla, eikä minulla ole skanneria...